سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

نصب 180 چراغ راهنمایی در سه ماهه اول سال 94

نصب 180 چراغ راهنمایی در سه ماهه اول سال 94

نویسنده: روابط عمومی/چهارشنبه, 24 تیر,1394/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

به گزارش روابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک، مهندس افشین مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک از نصب 180 چراغ راهنمایی و رانندگی در سه ماهه اول سال 1394 خبر داد. مهندس افشین در تشریح گزارش عملکرد سازمان حمل و نقل و ترافیک در سه ماهه اول سال به روابط عمومی اعلام کرد: از این تعداد چراغ راهنمایی نصب شده 98 عدد مربوط به چراغ های عابر پیاده، 15 عدد چراغ های چشمک زن، 21 عدد چراغ های شلاقی و 46 عدد آن چراغ های پایه کوتاه می باشد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در ادامه گزارش خود بیان کردند: از ابتدای سال تا آخر خردادماه یعنی به مدت سه ماه  130مترمربع خط کشی عابر پیاده و 73 کیلومتر خط کشی طولی خیابان ها انجام شده است.

 

افشین در ادامه افزود: علاوه براین در سه ماهه اول سال 94 تعداد2612 عدد تجهیزات ترافیکی نصب شده است که شامل انواع تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی است؛ که این تعداد علاوه بر اصلاح و دمونتاژ این تجهیزات است. همچنین شناسایی و مطالعات اصلاح هندسی تعداد  10 تقاطع حادثه خیز سطح شهر هم در سه ماه گذشته انجام پذیرفته است.

تعداد نمایش ها (3014)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام

روابط عمومی 0 3 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 7 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

تابلوهای بازتابشی در رینگ میانی هر در حال نوسازی و نصب می باشند

روابط عمومی 0 11 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: تابلوهای بازتابشی جهت بهبود تشخیص مسیر برای راننده گان در رینگ میانی هر در حال نوسازی و نصب می باشند.

آغاز ثبت سرعت خودروها توسط دوربین‌های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه

روابط عمومی 0 15 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: دوربین‌های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه با هدف کاهش حوادث و کنترل سرعت راه‌اندازی شده است و هم‌اکنون نسبت به ثبت سرعت خودروها اقدام می‌کنند.

خیابان حج با اجرای رفیوژ میانی اصلاح هندسی شد

روابط عمومی 0 10 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: خیابان حج برابر مصوبه شورای ترافیکی توسط همکاران سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، عملیات اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی شد

RSS
12345678910انتها
دی ان ان