سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

مهندس خلیل وند از برنامه های گرامیداشت 29 دی ماه روز هوای پاک خبر داد .

مهندس خلیل وند از برنامه های گرامیداشت 29 دی ماه روز هوای پاک خبر داد .

نویسنده: روابط عمومی/ﺳﻪشنبه, 25 دی,1397/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، مهندس خلیل وند در تشریح این برنامه ها اظهار کرد: به منظور گرامی داشت 29 دی ماه روز هوای پاک با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر و دستور شهردار ارومیه چندین برنامه در دست اقدام است. خلیل وند درخصوص جزئیات این برنامه ها گفت: براساس مصوبه کمسیون  محیط زیست شورای اسلامی شهر مقرر گردید به مدت 3 روز از تاریخ 29 دی ماه تا یکم بهمن ماه صدور برچسب معاینه فنی خودروهای سبک با 30 درصد تخفیف صادر می شود. البته این تخفیف شامل بازدید مخزن و متعلقات گازسوز و تست هیدرو استاتیک مخزن نمی باشد. مالکان خودرو های سبک در طول این 3 روز با مراجعه به یکی از مراکز معاینه فنی شهر ارومیه می تواند نسبت به معاینه خودرو اقدام نمایند و از تخفیف فوق بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه در ادامه تشریح این برنامه ها افزود: تبلیغات محیطی در سطح شهر به منظور اطلاع رسانی با موضوع هوای پاک و حفظ محیط زیست نیز ازجمله برنامه های این سازمان برای روز 29 دی می باشد. علاوه براین در پارک آموزش ترافیک ضمن برگزاری گارگاه آموزشی، مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک برای کودکان 10 تا 12 سال برگزار خواهد شد.

در پایان مهندس خلیل وند از عمومی شهروندان خواست در این روز به منظور تکریم روز هوای پاک در سفرهای درون شهری از دوچرخه و یا حتی المقدور از وسائل نقلیه عمومی استفاده کنند و در مسیرهای کوتاه پیادروی را جایگزین خودرو شخصی کنند؛ چون هوای پاک حق هر شهروندی است و با استفاده از خودرو شخصی و آلوده کردن هوا این حق را از سایر شهروندان سلب نکنیم.

تعداد نمایش ها (1129)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 4 رتبه مطلب: 3/0

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 7 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

خط کشی محوری در معابر سطح شهر + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 84 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در تداوم استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر نیز در حال خط کشی محوری می باشد

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 14 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 11 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

RSS
12345678910انتها
دی ان ان