سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

مطالعات اصلاح هندسی  برخی از تقاطع های سطح شهرارومیه در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک

مطالعات اصلاح هندسی برخی از تقاطع های سطح شهرارومیه در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک

نویسنده: روابط عمومی/دوشنبه, 04 خرداد,1394/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک ؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری از شروع مطالعات اصلاح هندسی تعدادی از تقاطع های سطح شهر ارومیه خبر داد. مهندس افشین در این خصوص گفت: مطالعات این  تقاطع ها از منظر مهندسی ترافیک و به منظور ارتقاء سطح سرویس و افزایش ایمنی  در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته است.

مهندس افشین مدیرعامل سازمان در جلسه ای که به منظور بررسی مطالعات اصلاح هندسی در سازمان ترافیک تشکیل شده بود گفت:  نام تقاطع هایی که در دستور کار سازمان برای اصلاح هندسی قرار گرفته عبارتند از: تقاطع امام رضا- عدالت، میدان چی چست، تقاطع 7تیر- 17 شهریور، تقاطع رودکی- متیین و تقاطع تیلا- فردوس . افشین در این جلسه افزود: این تقاطع ها از نظر ایمنی و ترافیکی مشکل داشتند و انتظار می رود با اصلاح هندسی آنها بتوانیم ایمنی و سطح سرویس این تقاطع ها را ارتقاء دهیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک، این جلسه با حضور نمایندگانی از مدیریت حمل و نقل و ترافیک استانداری، فرمانداری، پلیس راهور شهرستان ارومیه، کارشناسان مناطق 1و4 شهرداری، کارشناس مشاور عامل چهارم ، مشاور مطالعات و تعدادی از کارشناسان سازمان تشکیل شد.


تعداد نمایش ها (1503)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 1 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 2 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

خط کشی محوری در معابر سطح شهر + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 60 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در تداوم استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر نیز در حال خط کشی محوری می باشد

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 13 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 10 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

RSS
12345678910انتها
دی ان ان