سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

مصاحبه اختصاصی آقای مهندس افشین با روزنامه همشهری

مصاحبه اختصاصی آقای مهندس افشین با روزنامه همشهری

نویسنده: روابط عمومی/چهارشنبه, 23 مهر,1393/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهندس مهدی افشین با اشاره به ایمن سازی تقاطع های غیرهمسطح، گفت: هم اینک عملیات اجرایی ایمن سازی رینگ میانی شهر جهت ارتباط ایمن بین باند های تندور و کندرو، حدفاصل فلکه آذربایجان و تقاطع غیر همسطح امام علی (ع) توسط سازمان عمران و خدمات موتوری شهرداری درحال اجراست.

افشین از برنامه ریزی برای نصب چراغ های کنترل هوشمند در 15 تقاطع شهر ارومیه خبر داد و گفت: سال گذشته چراغ های هوشمند در تقاطع های بعثت باکری و شورا  بهشتی به منظور روان سازی ترافیک و کاهش زمان تاخیر در تقاطع های مذکور نصب و راه اندازی شده است و تا پایان سال نیز 15 تقاطع چراغدار به سیستم کنترل هوشمند محلی مجهز خواهند شد.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری ارومیه با اشاره به آغاز عملیات ایمن سازی معابر منتهی به درب مدارس شهر ارومیه از 10 شهریور ماه، اظهار داشت: خط کشی عابر پیاده، نصب چراغ چشمک زن، نصب تابلوی عابر پیاده و اجرای نوشتار های افقی با مضمون احتیاط، آهسته و مدرسه جهت رفت آمد ایمن دانش آموزان در معابر منتهی به درب مدارس شهر ارومیه توسط 4 اکیپ اجرایی در حال انجام می باشد.

مهندس افشین با بیان اینکه همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید لمپوست بنر با موضاعات ترافیکی در سطح شهر ارومیه نصب شده است، گفت: هم اینک سه عدد تابلو متغیر خبری در سطح شهر ارومیه وجود دارد که تا پایان سال جاری با اضافه شدن شش تابلوی دیگر، تعداد تابلوهای متغیر خبری افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: طراحی و نصب تابلوهای هدایت مسیر، خط کشی طولی عابر پیاده، نصب تجهیزات ترافیکی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، نصب جدا کننده های فلزی، تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی و رانندگی، مدریت پارک حاشیه ای، نظارت بر عملکرد 5 مرکز معاینه فنی خودرو و 7 جایگاه سی ان جی و صدور آرم تردد از برنامه های در دست اجرای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه است.

وی انجام مطالعات به هنگام سازی طرح جامع حمل و نقل ترافیک و امکان سنجی و تعیین مسیر سامانه حمل و نقل ریلی همچون تراموا، بی. آر. تی و مترو، مکان یابی پارکینگ های عمومی در هسته مرکزی شهر، مطالعات باز تنظیم خطوط تاکسی رانی، مطالعات اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز و بهنگام سازی مطالعات سیستم های مدیریت هوشمند ترافیک را از جمله پروژه های مطالعاتی سازمان حمل و نقل و ترافیک در سال جاری عنوان کرد

تعداد نمایش ها (1432)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 4 رتبه مطلب: 3/0

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 7 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

خط کشی محوری در معابر سطح شهر + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 84 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در تداوم استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر نیز در حال خط کشی محوری می باشد

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 14 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 11 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

RSS
12345678910انتها
دی ان ان