سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

مجید آقازاده شهردار جدید ارومیه

مجید آقازاده شهردار جدید ارومیه

نویسنده: روابط عمومی/ﺳﻪشنبه, 26 اسفند,1399/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، آیین معارفه شهردار ارومیه روز سه شنبه 26 اسفندماه در سالن شهید رخشا شرکت توزیع برق آذربایجان غربی و با حضور مقامات و مسئولان شهری، شهرستانی و استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این مراسم مجید آقازاده شهردار جدید ارومیه با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: افتخار می کنم در دوران دفاع مقدس  جز بسیجیان شهید مهدی باکری بوده ام.

وی ضمن قدردانی و تشکر از اصحاب رسانه به علت تلاش در حوزه های مدیریت شهری افزود: تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا در خدمت مردم باشم.

شهردار ارومیه ضمن اشاره به اینکه شهید باکری افتخاری برای شهرمان و شهرداری است، گفت: برای من کیفیت خیلی مهمتر از کمیت است و امروز افتخاری نصیبم شده که در جایگاهی که روزی شهید باکری قرار گرفته و خدمت کرده  خدمت کنم.

آقازاده ادامه داد: گرچه مدت شهرداری آقا مهدی باکری کم بوده اما  چون کیفیتش بالا بوده و  برای مردم کار کرده، ماندگار شده است و خداوند توفیق آن  دهد که در این مدت  خدمت در سمت شهرداری برای رضایت خداوند و مردم گام بردارم.

وی تأکید کرد: دست همکاری به سوی همه مسئولان کشوری، لشکری، مذهبی و امنیتی  دراز می کنم تا کمک حال بنده باشند تا هرآنچه که مورد انتظار مردم است بتوانیم به جا بیاوریم و از همکاران خودم در شهرداری استدعا دارم که دستمان را به گرمی بفشارند تا پیشبرد در اهداف مدیریت شهری را شاهد باشیم.

آقازاده یادآور شد: در طول دوران خدمتی خود، شعارم و اعتقادم  این بوده و است که هرکس برای مردم نوکری کند آقای ماست و هرکس ادعای آقایی داشته باشد ما آن را به نوکری نیز قبول نداریم.

وی تصریح کرد: اصل انقلاب نیز این است و می بینیم آنهایی که قبل از انقلاب آقایی می کردند نوکر مردم هم نشدند.

آقازاده ضمن اشاره مجدد به شهید مهدی باکری با توجه به سپری شدن 25 اسفندماه روز شهردار و سالروز شهادت این شهید بزرگوار اظهار کرد: آقا مهدی باکری چون برای مردم خدمت کرد، جاودانه شده و بعد از 42 سال نیز نامش و یادش ماندگار است و تا دهه ها و سده های آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی خطاب به مدیران، کارمندان و کارگران شهرداری گفت: از همکاران شهرداری می خواهم که اگر آماده خدمتگزاری به مردم هستند این مسیر نوکری به مردم را با همراهی همدیگر به صورت قدرتمند ادامه دهیم و خدمت گذار صادق مردم شریف ارومیه باشیم.

آقازاده با اشاره به تاریخ صدور حکمش که مصادف با سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار است را به فال نیک گرفت و با ابراز خرسندی به واسطه شروع خدمتش از اول ماه شعبان و ضمن تبریک مجدد اعیاد شعبانیه بیان کرد : امروز روز آمدنم است و همه تلاشم را می کنم که رفتنم با لبی خندان باشد و جانباز عرصه خدمت به مردم خواهم بود.

شهردار ارومیه همچنین به پاس برگزاری مراسم معارفه از بانیان این مراسم تقدیر و در ادامه بیان داشت: جای تقدیر و تشکر دارد که جناب عدل دوست سرپرست شهرداری ارومیه با تدبیر و اجرای برنامه های تدوین شده چنین فضای زیبایی در سطح شهر ارومیه ایجاد و در اختیار شهروندان قرار داده است.

تعداد نمایش ها (611)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام

روابط عمومی 0 3 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 7 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

تابلوهای بازتابشی در رینگ میانی هر در حال نوسازی و نصب می باشند

روابط عمومی 0 11 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: تابلوهای بازتابشی جهت بهبود تشخیص مسیر برای راننده گان در رینگ میانی هر در حال نوسازی و نصب می باشند.

آغاز ثبت سرعت خودروها توسط دوربین‌های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه

روابط عمومی 0 15 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: دوربین‌های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه با هدف کاهش حوادث و کنترل سرعت راه‌اندازی شده است و هم‌اکنون نسبت به ثبت سرعت خودروها اقدام می‌کنند.

خیابان حج با اجرای رفیوژ میانی اصلاح هندسی شد

روابط عمومی 0 10 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: خیابان حج برابر مصوبه شورای ترافیکی توسط همکاران سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، عملیات اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی شد

RSS
12345678910انتها
دی ان ان