سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

شروع عملیات خط کشی عابر پیاده جلو مدارس سطح شهر به مناسبت استقبال از بازگشایی مدارس

شروع عملیات خط کشی عابر پیاده جلو مدارس سطح شهر به مناسبت استقبال از بازگشایی مدارس

نویسنده: پشتیبانی/چهارشنبه, 25 شهریور,1394/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
3/3

به گزارش روابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک؛ مهندس خلیل وند از شروع عملیلت خط کشی عابر پیاده جلو مدارس سطح شهر به مناسبت استقبال از بازگشایی مدارس خبر داد. مهندس خلیل وند سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک در این خصوص گفت: این عملیات بر اساس تصمیمات جلسه ستاد مهرمعاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گرفته شد و 150 مدرسه سطح شهر که در خیابانهای اصلی و پرتردد واقع شده اند از سوی سازمان حمل و نقل شناسایی شده اند تا جلو مدارس خط کشی عابر پیاده شوند. علاوه بر خط کشی عابر پیاده تابلوها و علائم افقی هم به منظور ایمن سازی نصب خواهند شد.

 وی در ادامه افزود: تعدادی از این مدارس تجدید خط کشی می شوند و عده ای هم که خط کشی عابر پیاده ندارند برای اولین بار خط کشی می شوند. تا امروز خط کشی 39 مدرسه به اتمام رسیده و بقیه مدارس قبل از بازشدن مدارس خط کشی می شوند تا از احتمال بروز تصادف برای دانش آموزان جلوگیری شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک در پایان از شهروندان عزیز درخواست کردند که به علائم راهنمایی و رانندگی دقت کنند بویژه با بازگشایی مدارس در محدوده مدارس با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

تعداد نمایش ها (2946)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 1 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 2 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

خط کشی محوری در معابر سطح شهر + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 60 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در تداوم استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر نیز در حال خط کشی محوری می باشد

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 13 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 10 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

RSS
12345678910انتها
دی ان ان