سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

جشن شکوفه های زندگی، ویژه فرزندان کارکنان شهرداری

جشن شکوفه های زندگی، ویژه فرزندان کارکنان شهرداری

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 18 مرداد,1393/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
3/0

در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی و در ادامه ی برنامه های فرهنگی شهرداری محترم ارومیه، عصر روز پنج شنبه مورخه 16/05/1393 جشن شکوفه های زندگی، ویژه فرزندان کارکنان شهرداری در ساعت 18:30 در محل دهکده ساحلی چی چست ارومیه برگزار گردید.

در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان و دانش آموزان فرزندان پرسنل شهرداری ارومیه، شهردار محترم ارومیه، حاج آقا حضرتپور، در خلال سخنان خود ضمن عرض سلام به حاضرین، بحث اهمیت خانواده و رفاه خانواده را خاطرنشان کرده و بیان نمودند: از ابتدایی ترین روزهای خدمتم بعنوان شهردار شهر ارومیه، علی رغم تراکم کاری فراوان همکاران خانواده بزرگ شهرداری، روزهای جمعه را برای آسایش و رفاه خانواده ها اختصاص دادیم.

در ادامه افزودند: توصیه ام به تک تک اعضای خانواده بزرگ شهرداری این است که: دست در دست هم در مراسم خیر و شر همدیگر شرکت نموده و روحیه همدلی و مشارکت را افزایش دهیم.

شهردار محترم ارومیه از زحمات تمامی پرسنل زحمتکش شهرداری ارومیه و بطور اخص همکاران سازمان های پارکها و فضای سبز و مدیریت پسماندهای شهرداری تشکر و قدردانی بعمل آوردند.

در ادامه مراسم، اعضای برنامه تلویزیونی مسابقه محله لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان حاضر در مراسم ایجاد کرده و مسابقات زیبایی را با مشارکت و حضور کودکان اجرا کردند.

 جشن با مراسم آتش بازی خاتمه یافت. 

تعداد نمایش ها (1243)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام

روابط عمومی 0 3 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 7 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

تابلوهای بازتابشی در رینگ میانی هر در حال نوسازی و نصب می باشند

روابط عمومی 0 11 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: تابلوهای بازتابشی جهت بهبود تشخیص مسیر برای راننده گان در رینگ میانی هر در حال نوسازی و نصب می باشند.

آغاز ثبت سرعت خودروها توسط دوربین‌های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه

روابط عمومی 0 15 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: دوربین‌های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه با هدف کاهش حوادث و کنترل سرعت راه‌اندازی شده است و هم‌اکنون نسبت به ثبت سرعت خودروها اقدام می‌کنند.

خیابان حج با اجرای رفیوژ میانی اصلاح هندسی شد

روابط عمومی 0 10 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: خیابان حج برابر مصوبه شورای ترافیکی توسط همکاران سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، عملیات اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی شد

RSS
12345678910انتها
دی ان ان