سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

تقاطع تازه احداث امامت توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک ایمن سازی ترافیکی شد

تقاطع تازه احداث امامت توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک ایمن سازی ترافیکی شد

نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 04 آذر,1395/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
5/0

از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک تقاطع تازه احداث امامت ایمن سازی ترافیکی شد

 

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک؛ مهندس خلیل وند از اتمام عملیات ایمن سازی تقاطع تازه احداث امامت خبر داد.

 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در توضیح این خبر افزود: عملیات ایمن سازی ترافیکی این تقاطع شامل اجرای خط کشی( طولی، ممتد و منقطع) بر روی عرشه و لوپ ها و راستگردها، جانمایی و نصب 16 عدد چراغ چشمک زنِ اعلام خطر و نصب 520 عدد تجهیزات ایمنی و ترافیکی شامل تابلوهای جهت نما، بازتابشی، استوانه و بشکه می باشد. 

علاوه بر این موارد و باتوجه به نقش مهم تابلوهای هدایت مسیر در روان سازی ترافیک و جلوگیری از سردرگمی رانندگان، تعداد 3 عدد تابلوی دروازه ای، 6 عدد تابلوی صلیبی و 4 عدد تابلوی موشکی طراحی و جانمایی شده  که 6 عدد از آنها نصب و بقیه در آینده ی نزدیک نصب خواهند شد.

خلیل وند در پایان با ابراز امیدواری از اینکه با بهره برداری از این تقاطع شاهد کاهش ترافیک در معابر منتهی به آن و بالاخص تقاطع مولوی-امام رضا باشیم، اظهار کرد: هرچند که نقش اقدامات اجرایی و ایمن سازی، در کاهش ترافیک بسیار چشمگیر است ولی در کنار این اقدامات اجرایی نباید از نقش رعایت فرهنگ رانندگی از سوی شهروندان در کاهش ترافیک غافل شد.

 

تعداد نمایش ها (1673)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 1 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 3 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

خط کشی محوری در معابر سطح شهر + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 60 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در تداوم استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر نیز در حال خط کشی محوری می باشد

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 13 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 10 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

RSS
12345678910انتها
دی ان ان