سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

تصادف مرگبار در بلوار امام علی علیه السلام

تصادف مرگبار در بلوار امام علی علیه السلام

نویسنده: روابط عمومی/پنجشنبه, 11 دی,1399/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ساعت 13:21دقیقه دیروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام با قسمت پشتی یک دستگاه جرثقیل و محبوس ماندن سرنشینان، بی درنگ ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه تیم امداد و نجات ایستگاه 2 را به محل حادثه واقع در بلوار امام علی به سمت پل قویون اعزام کرد.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از توحید کارگر نژاد افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره اظهار داشت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد كه یك دستگاه خودرو سواری ام وی ام در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) درحال حركت بود كه ناگهان به علت نامشخصی به شدت با قسمت عقب یك دستگاه جرثقیل كفی كه حامل تیرچه های بتونی ساختمانی بود برخورد کرد.
 وی افزود: شدت تصادف و ضربه وارده به اندازه ای بود كه تیرچه های بتونی از شیشه جلو به داخل خودرو وارد شده و همچنین اتاقک سواری را متلاشی کرده بود درجریان این حادثه سرنشین آن به شدت مجروح شده بود و راننده که مردی حدودا 20 ساله بود براثر برخورد تیرچه های بتونی به وی به طرز فجیعی در دم جان سپرده بود.
شاد قوشچی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محیط، قطع جریان برق خودرو و با قراردادن علائم هشدار دهنده از بروز حوادث دیگر جلوگیری و پس از خارج کردن سرنشین در یک عملیات نفسگیر راننده جوان که درمیان اتاقک درهم پیچیده و در میان تیرچه های بتونی گرفتار شده بود توسط آتش نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه نجات بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر درمحل دادند که با تائید مرگ این شخص جنازه وی تحویل نیروی انتظامی شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.
وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با جلوگیری از نشت بنزین و انتقال خودروهای آسیب دیده به حاشیه امن جاده و تحویل محل حادثه به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (700)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 4 رتبه مطلب: 3/0

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 7 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

خط کشی محوری در معابر سطح شهر + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 84 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در تداوم استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر نیز در حال خط کشی محوری می باشد

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 14 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 11 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

RSS
12345678910انتها
دی ان ان