سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

تشریح اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک در جریان برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال

تشریح اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک در جریان برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 25 خرداد,1398/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک ، مهندس خلیل وند مدیرعامل سازمان در تشریح اقدامات این سازمان در جریان برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان گفت : سازمان حمل و نقل وترافیک بر حسب وظایف ذاتی خود در زمینه تأمین وامنیت عبور و مرور در معابر سطح شهر و همچنین به لحاظ اهمیتی میزبانی شهر ارومیه در این مسابقات ، اقدام به تهیه و نصب 209 عدد تابلوهای بازتابش 60*20 – راهنمای مسیر – استوانه و بشکه در بلوار بسیج – جاده شهید کلانتری و معابر منتهی به ورزشگاه 6000 نفری الغدیر نموده است

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در ادامه افزود : علاوه بر نصب 40 عدد از پایه های تابلوهای قدیمی رنگ آمیزی شده است . همچنین کلیه سرجزیره ها و دسترسی و بریدگی ها به چراغ های ال ای دی تجهیز شده اند . وی در خصوص چراغ های راهنمایی و رانندگی گفت : کلیه چراغ های راهنمایی و رانندگی و چشمک زن ها مورد بازبینی و تعمیر قرار گرفته اند . همچنین کلیه سرعتگیرهای سطح شهر بالاخص معابر منتهی به ورزشگاه الغدیر رنگ آمیزی شده اند .

خلیل وند در پایان خاطرنشان کرد : یکی از اهداف سازمان حمل و نقل و ترافیک ایمن سازی معابر برای تسهیل عبور و مرور شهروندان می باشد . در این راستا سازمان اقدامات متعددی انجام می دهد که ممکن است در معرض دید شهروندان نباشد . اکنون که ارومیه میزبان چنین رویداد ورزشی مهمی می باشد جا دارد که در حوزه حمل و نقل شهری هم وظیفه میزبانی خود  را ادا کنیم و اقدامات صورت گرفته خدمتی ناچیز برای آبروداری کشور عزیزمان ایران و شهر زیبای ارومیه است .

تعداد نمایش ها (1854)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام

روابط عمومی 0 3 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 7 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

تابلوهای بازتابشی در رینگ میانی هر در حال نوسازی و نصب می باشند

روابط عمومی 0 11 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: تابلوهای بازتابشی جهت بهبود تشخیص مسیر برای راننده گان در رینگ میانی هر در حال نوسازی و نصب می باشند.

آغاز ثبت سرعت خودروها توسط دوربین‌های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه

روابط عمومی 0 15 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌غربی گفت: دوربین‌های کنترل ترافیک رینگ میانی شهر ارومیه با هدف کاهش حوادث و کنترل سرعت راه‌اندازی شده است و هم‌اکنون نسبت به ثبت سرعت خودروها اقدام می‌کنند.

خیابان حج با اجرای رفیوژ میانی اصلاح هندسی شد

روابط عمومی 0 10 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: خیابان حج برابر مصوبه شورای ترافیکی توسط همکاران سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، عملیات اصلاح هندسی و اجرای رفیوژ میانی شد

RSS
12345678910انتها
دی ان ان