سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

تبلیغات محیطی سازمان حمل و نقل و ترافیک  برای مراکز معاینه فنی خودرو و مصرف سوخت گاز طبیعی فشرده

تبلیغات محیطی سازمان حمل و نقل و ترافیک برای مراکز معاینه فنی خودرو و مصرف سوخت گاز طبیعی فشرده

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 03 بهمن,1394/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
4/7
به گزارش روابط عمومی معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک ، سازمان به منظور تشویق مالکان خودرو به مصرف گاز طبیعی فشرده و مراجعه به مراکز معاینه فنی به تبلیغات گسترده محیطی اقدام نموده است .

مهندس خلیل وند ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در این خصوص اظهار کردند با توجه به آلودگی های أخیر هوای شهر ارومیه و نقش خودروها در این آلودگی و همچنین در راستای اهداف سازمان ، ضرورت آن احساس شد که در این خصوص باید اقداماتی صورت گیرد بدین منظور جهت مراجعه خودروها به این مراکز معاینه فنی در سطح شهر تبلیغاتی وسیعی انجام داده ایم و نشانی مراکز معاینه فنی را به اطلاع شهروندان رسانده ایم .

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در ادامه افزودند : در اقدامی مشابه و به مناسبت روز هوای پاک بنرهایی در سطح شهر نصب شده که درآن شهروندان را به مصرف گاز طبیعی فشرده (CNG) خودروها تشویق می کرد چون گاز طبیعی فشرده علاوه بر ارزان بودن ، سوخت دوستدار طبیعت محسوب می شود .
مهندس خلیل وند در پایان گفتند همه ما در مقابل کاهش آلودگی هوا مسئول هستیم ، سازمان حمل و نقل و ترافیک در مقابل مسئولیت خویش در این زمینه نیاز به همراهی شهروندان در این خصوص دارد ، لذا از شهروندان عزیز تقاضا داریم در دوره مشخص جهت تست خودروشان به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه نمایند و همچنین حتی الامکان از گاز طبیعی فشرده برای سوخت خودروهای خود استفاده کنند که نسبت به بنزین آلودگی کمتری ایجاد می کند .

تعداد نمایش ها (1698)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 4 رتبه مطلب: 3/0

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 7 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

خط کشی محوری در معابر سطح شهر + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 84 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در تداوم استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر نیز در حال خط کشی محوری می باشد

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 14 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 11 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

RSS
12345678910انتها
دی ان ان