سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

ارتقاء فرهنگ شهروندی با آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس

ارتقاء فرهنگ شهروندی با آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مدارس

نویسنده: روابط عمومی/ﺳﻪشنبه, 05 دی,1396/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک، مهندس خلیل وند مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک از آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح مدارس شهر ارومیه درراستاي ارتقاء فرهنگ شهروندي خبر داد. وی درخصوص جزئیات این خبر گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک به کمک پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی جهت آشنایی دانش آموزان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نموده است.

مهندس خلیل وند دراين خصوص گفت:  اصلی ترین اهداف این برنامه هاارتقاء فرهنگ ترافیک در بین کودکان و نوجوانان است که تاکنون در برخی مدارس سطح شهر اجرا شده و همچنان ادامه خواهد داشت. آموزش فرهنگ ترافیکی باید به عنوان بخشی از مهارتهای مورد نیاز دانش آموزان آموزش داده شود تا بتوانیم فرهنگ مطلوب ترافیکی را در جامعه خود نهادینه کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در ادامه افزود: یکی از گروههای آسیب پذیر در حوادث و تصادفات درون شهری دانش آموزان هستند. این قشر باید در معرض آموزش های صحیح علائم  ترافیکی و قوانین عبور و مرور قرار بگیرند. براین اساس سازمان حمل و نقل و ترافیک با کمک پلیس راهور این آموزش ها را در مدارس شروع کرده و تا دست یابی به نتیجه مطلوب آن را ادامه خواهد داد.

تعداد نمایش ها (2232)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟




ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 1 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 2 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

خط کشی محوری در معابر سطح شهر + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 60 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در تداوم استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر نیز در حال خط کشی محوری می باشد

خط کشی محوری با اولویت مبادی ورودی شهر در بلوار والفجر، ساوالان و سربازان گمنام + گزارش تصویری

روابط عمومی 0 13 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در راستای استقبال از بهار قرآن و طبیعت و سفر های نوروزی، با تلاش همکاران معابر سطح شهر ارومیه در حال خط کشی محوری می باشد.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی شد

روابط عمومی 0 10 رتبه مطلب: بدون رتبه

علی خلیل وند ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل: در استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ترافیکی تقاطع های غیرهمسطح شهر نوسازی و نصب شده است.

RSS
12345678910انتها
دی ان ان