سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه

اخـبار و رویــدادها

مجید آقازاده شهردار جدید ارومیه

مجید آقازاده شهردار جدید ارومیه

نویسنده: روابط عمومی/ﺳﻪشنبه, 26 اسفند,1399/دسته ها: اخبار و رویدادها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، آیین معارفه شهردار ارومیه روز سه شنبه 26 اسفندماه در سالن شهید رخشا شرکت توزیع برق آذربایجان غربی و با حضور مقامات و مسئولان شهری، شهرستانی و استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این مراسم مجید آقازاده شهردار جدید ارومیه با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: افتخار می کنم در دوران دفاع مقدس  جز بسیجیان شهید مهدی باکری بوده ام.

وی ضمن قدردانی و تشکر از اصحاب رسانه به علت تلاش در حوزه های مدیریت شهری افزود: تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا در خدمت مردم باشم.

شهردار ارومیه ضمن اشاره به اینکه شهید باکری افتخاری برای شهرمان و شهرداری است، گفت: برای من کیفیت خیلی مهمتر از کمیت است و امروز افتخاری نصیبم شده که در جایگاهی که روزی شهید باکری قرار گرفته و خدمت کرده  خدمت کنم.

آقازاده ادامه داد: گرچه مدت شهرداری آقا مهدی باکری کم بوده اما  چون کیفیتش بالا بوده و  برای مردم کار کرده، ماندگار شده است و خداوند توفیق آن  دهد که در این مدت  خدمت در سمت شهرداری برای رضایت خداوند و مردم گام بردارم.

وی تأکید کرد: دست همکاری به سوی همه مسئولان کشوری، لشکری، مذهبی و امنیتی  دراز می کنم تا کمک حال بنده باشند تا هرآنچه که مورد انتظار مردم است بتوانیم به جا بیاوریم و از همکاران خودم در شهرداری استدعا دارم که دستمان را به گرمی بفشارند تا پیشبرد در اهداف مدیریت شهری را شاهد باشیم.

آقازاده یادآور شد: در طول دوران خدمتی خود، شعارم و اعتقادم  این بوده و است که هرکس برای مردم نوکری کند آقای ماست و هرکس ادعای آقایی داشته باشد ما آن را به نوکری نیز قبول نداریم.

وی تصریح کرد: اصل انقلاب نیز این است و می بینیم آنهایی که قبل از انقلاب آقایی می کردند نوکر مردم هم نشدند.

آقازاده ضمن اشاره مجدد به شهید مهدی باکری با توجه به سپری شدن 25 اسفندماه روز شهردار و سالروز شهادت این شهید بزرگوار اظهار کرد: آقا مهدی باکری چون برای مردم خدمت کرد، جاودانه شده و بعد از 42 سال نیز نامش و یادش ماندگار است و تا دهه ها و سده های آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی خطاب به مدیران، کارمندان و کارگران شهرداری گفت: از همکاران شهرداری می خواهم که اگر آماده خدمتگزاری به مردم هستند این مسیر نوکری به مردم را با همراهی همدیگر به صورت قدرتمند ادامه دهیم و خدمت گذار صادق مردم شریف ارومیه باشیم.

آقازاده با اشاره به تاریخ صدور حکمش که مصادف با سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار است را به فال نیک گرفت و با ابراز خرسندی به واسطه شروع خدمتش از اول ماه شعبان و ضمن تبریک مجدد اعیاد شعبانیه بیان کرد : امروز روز آمدنم است و همه تلاشم را می کنم که رفتنم با لبی خندان باشد و جانباز عرصه خدمت به مردم خواهم بود.

شهردار ارومیه همچنین به پاس برگزاری مراسم معارفه از بانیان این مراسم تقدیر و در ادامه بیان داشت: جای تقدیر و تشکر دارد که جناب عدل دوست سرپرست شهرداری ارومیه با تدبیر و اجرای برنامه های تدوین شده چنین فضای زیبایی در سطح شهر ارومیه ایجاد و در اختیار شهروندان قرار داده است.

تعداد نمایش ها (620)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

افزودن نظر

x

نـظر سنجی

مهم ترین اولویت کاری سازمان ترافیک از دیدگاه شما چیست؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اوقـات شرعی

تداوم عملیات خط کشی محوری در معابر سطح شهر

روابط عمومی 0 4 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: تداوم عملیات نوسازی خط کشی محوری معابر سطح شهر توسط این سازمان در حال انجام می باشد.

برگزاری جلسه شورای ترافیک استان آذربایجان‌غربی

روابط عمومی 0 3 رتبه مطلب: بدون رتبه

جلسه شورای ترافیک استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی و با حضور توماج وحید افشار سخنگو و عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه و دیگر اعضای شورا صبح امروز ۱۰ اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات استانداری تشکیل یافت.

تداوم عملیات فنس کشی در نقاط حادثه خیز رینگ میانی شهر

روابط عمومی 0 4 رتبه مطلب: بدون رتبه

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: برابر مصوبه شورای ترافیک مبنی بر ایمن سازی کمربند رینگ میانی، عملیات فنس کشی در رینگ میانی شهر انجام شد.

اجرای طرح ترافیکی نامحسوس به صورت شبانه در آذربایجان‌ غربی

روابط عمومی 0 6 رتبه مطلب: 3/0

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی انتظامی نامحسوس به صورت شبانه گفت: در این طرح با رانندگان متخلف و هنجارشکن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اصلاح هندسی در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف

روابط عمومی 0 9 رتبه مطلب: بدون رتبه

ریاست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل گفت: در اجرای مصوبات شورای ترافیک و در راستای تفکیک حرکت خودروها و جلوگیری از برخوردها در تقاطع خیابان های شهید تمایل و عارف، سازمان نسبت به اصلاح فوق اقدام نمود.

 

RSS
12345678910انتها
دی ان ان